Thursday, April 2, 2015

Pasal Toujours Advanced Collagen Shots

Oke hai. Berasa sangat terpanggil nak update belog pasal Toujours Advanced Collagen Shots sebab TERLALU RAMAI yang terpengaruh dan cuba dan puas hati, TAPI segelintir masih berkira-kira nak cuba ke tak kan? Sebab Keknis selalu mengomel pasalnya dekat Instagram tapi dalam berlainan post pastu korang pun tak dapat semua input kan? Come, let me help you here. Samada korang patut teruskan pembelian dan cuba atau tak perlu. Semua Keknis terangkan sini dalam  satu post.

Apa itu Toujours Advanced Collagen Shots? Kotlah tetiba ada yang blur setelah sekian lama ahahaha mungkin setiap kali Keknis mengomel pasal produk magik ini kat Instagram, time tulah quota tenet kau dah habis, time tu lah Nora Danish tengah spam live update (hai Kak Nora!), time tu lah jari kau basah so kau terscroll laju melepasi gambar I pasal Toujours Advanced Collagen Shots, kiranya kau memang tak tahu betul langsung zero point pasal produk magik ini, meh Keknis habaq mai.


Toujours Advanced Collagen Shots adalah:
Produk magik. Collagen paling magik dalam hidup yang taktau camne nak cakap. Yang siapa pakai mesti datang balik dan dah cerah sekata. Yang hitam kusam tetiba cerah berseri, yang cerah bertambah putih, tak kira lelaki perempuan. Padahal baru try satu box. Itu tak kira lagi yang bertemu jodoh dan sebagainya. Oke over.

Produk itu macam mana:
Dalam satu box, ada 30 sachets Collagen Shots dalam bentuk cecair manis sedap. Sachet itu adalah plastik yang boleh dikoyak dan terus minum. Takyah bancuh takyah kemam semua takyah. Paham tak takyah?! Paham tak orang nak bagi kau cantik cepat?! Kalau letak dalam fridge lagi nikmat Ya Allah. Rasa berries sebiji tastes like candy. 

Pastu dalam Toujours Advanced Collagen Shots ni penuh ekstrak buah-buahan yang ko takkan berjaya makan semua untuk dapat khasiatnya dalam sehari. Mahal kot nak makan semua buah-buahan ini setiap hari. Phew nasib baik ada Toujours Advanced Collagen Shots. Jimat duit dapat khasiat everythinggg iaitu: Epal, Strawberry, Blueberry, Lemon, Acai Berry. Tambahan ada makanan sunnah : Delima, Madu & Kurma. Ini semua dalam bancuhan kolagen gred yang TINGGI. Sebab itu Toujours Advanced ini bold gila boleh claim nampak perubahan dalam 3 hari. Sebab kualiti bahan dia yang tinggi dan aktif.


Saya berkira sebab... HARGA:
Ramai yang kata "omaigosh RM199 untuk satu box is mahal I is student only but I want to look flawless also omaigosh #nofilter #iwokeuplikethis". Kenapa pula mahal? Janganlah terbandingkan dengan harga kolagen lain yang lebih murah bilamana dalam satu box cuma ada 15-20 sachets (hoh tahan tak sampai sebulan). Janganlah terbandingkan dengan harga kolagen bancuh yang tahan lebih dari sebulan tapi kesan dia slow sebab guna kolagen gred lebih rendah.

Dah enough. Toujours Advanced Collagen Shots, 30 sachets, tahan sampai sebulan, cuma RM199, dapat nampak hasil dengan cepat, tinggi khasiatnya untuk kesihatan; HARGA SANGAT BERPATUTAN daripada membaziaq-baziaq duk try macam-macam produk penjagaan kulit bertahun-tahun tapi masih lagu tu jugekkk. Keknis taknak dengar lagi semua ni cukup, minum je produk magik ni.


Saya berkira sebab... BETUL KE BERKESAN:
What is this?! Berapa banyak lagi testimonial ko nak. LOL. Pergi cari hashtag #ToujoursTesti kat Instagram dan belek sendiri kebagusan Toujours. Boleh nangis terharu you know. Ramai betul yang berpuas hati. Toujours ni lagi obvious kesannya kalau orang tu memang tak pernah minum produk kolagen, lelaki lah selalunya! Effect dia memang berbaloilah menepis tohmahan orang kata jambu minum kolagen. LOL. Klik sini untuk Testimonial Orang Lain Yang Minum Toujours .


Okay, saya dah nak beli dah ni, nak tahu HASILNYA:
Di sini Keknis akan kongsi personal experience terus.



Keknis selalu sangat travel dan sunburnt pastu nak pulih balik jadi kulit yang asal lambat sangat. Sudahlah saya ini figura awam yang selalu kena berhadapan dengan orang, dan shooting pun takkan tunggu kita pulih dari sunburnt, terus shoot saja. Jadi orang selalu macam eh Hanis nih kejap cerah kejap gelap mende siot. Tapi lepas jadikan Toujours Advanced Collagen Shots sebagai minuman rutin dua kali sehari, senaaaaaang sangat dan cepaaaaaaat sangat nak pulih dari sunburnt. Serious alhamdulillah. Bersyukur jumpa produk yang mampu buat apa yang dia cakap. Pipi sentiasa merah jambu, kulit kering dah takde dah, dark circles bawah mata hilang terus (sebab Keknis punya tak teruk sangat), tompok-tompok kecil panau di tubuh badan terus hilang poof (Keknis ada eczema), semua ni macam iklan yang cliche yang kita selalu kata yelah tuuuuuh. And apparently, memang ya rupanya. Itu semua perihal kulit.

Untuk tubuh badan pula, energy memang bertambah dan rutin tidur sangat terjaga (senang tidur dan senang bangun pegi, I love this so much). Bila kita minum kolagen gred tinggi, ia boleh merangsang penambahan kolagen di tempat-tempat yang memang ada kolagen. Tempat yang memang ada kolagen untuk wanita ialah pipi, buah dada, dan punggung. Tak boleh nak describe keanjalannya apatah lagi tunjuk bukti bergambar. Keknis just harap wanita yang cuba Toujours Advanced Collagen Shots ini, perhati dan amati perubahan positif dekat bahagian-bahagian itu. Macam geram tau taktau nak cakap camne, cubalah please. Ramai dah cakap benda sama. Lagi-lagi bakal pengantin kan yang excited lebih, cute gila bontot naik. HAHAHAHAHA oke tu je. Pastu boobs macam pejal-pejal HAHAHAHAHA oke dah.

Perubahan positif dalam aktiviti seharian pula adalah, Keknis jadi makin rajin minum air kosong. Dulu tak serajin ini hergh. Tapi bila ambil makanan tambahan macam kolagen ni, memang kena banyak minum air, terus latih diri minum 2-3 liter sehari. Toksik badan semua keluar melalui kencing dan yakk. Your body feels so light and clean. Minumlah air banyak, serious.

Dalam pada minum air banyak, ada ekstrak lemon dan acai berry tau dalam Toujours Advanced Collagen Shots, so... bagi yang memang obses dengan turunkan berat badan, korang tahu kan dua bahan ini memang powerful nak hapuskan lemak dan naikkan kadar metabolisma? Keknis hilang 3kgs sebab Toujours, saya tak suka sangat this part sebab Keknis kurus kot zzz. Nasib baik tambah kolagen kat tempat-tempat I likeee. Hahahahahahaha cukup. Honestly, I love my body even more now. Baru yakin nak kahwin. Eh? Bye.


Omg, adakah saya akan alami SEMUA HASILNYA:
Terpulang sistem badan masing-masing. Ada yang alami lebih lagi (benda yang Keknis takleh rasai sendiri sebab tiada jeragat atau kedutan). Ada yang alami kesan sebahagian daripada yang pengguna lain alami. Ada yang dapat kulit sekata, tapi tak dapat turun berat badan. Biasalah kena cuba dulu baru tahu keserasian produk. Apatah lagi ini produk detox. Produk detox akan keluarkan toksik badan dan doktor kata kita detox melalui a) kencing/berak/peluh atau b) kulit . 


Mungkin sendiri rasa lain, orang LAIN RASA APA:
Okay selain Keknis, Hairul Azreen adalah tikus makmal untuk produk magik ini. Keknis ingat lagi dulu dia pernah cakap "Kenapa kulit I tak macam artis? I kan artis" Hahahahahahahaha betul memang dia cakap camni. Sebab kulit lelakikan kusam dan dia plak jenis main sukan terdedah panas, so kulit dia memang bercapuk-capuk adalah tompokan cerah bahagian kiri pipi, pastu overall memang tak macam kulit yang boleh dibawa ketengah untuk impress sesiapalah. Kemudian Toujours muncul dalam hidupnya. Tak lama, sekejap je lepas dua bulan SEMUA ORANG TANYA KENAPA DIA GLOWING. First time dia muncul di khalayak ramai lepas jadi tikus makmal produk magik ini ialah masa Anugerah Lawak Warna. Dia ada bagi satu anugerah alongside Nad Zainal dan Arja Lee. Time ini memang kulit dia macam 'kulit artis' (BAHAHAHAHA) yang dia dambakan. Kat backstage RAMAI GILA tanya dia inject apa. Tak inject, cuma minum Toujours. Itulah yang dia bebelkan bangga betul masa cerita on the phone LOL. Nasib baik Keknis sempat tangkap gambar nak tunjuk his skin journey. 

Nampak tak? Dahi paling obvious. Bagi Keknis ia sangat drastik sebab I mengadap this face everyday I knowlah LOL. Dia sangat puas hati sebab kulit sekata! Kulit sekata tuh susah nak dapat!


Akhirnya, setelah baca semua yang di atas, saya dah memang teramat sangat nak cuba. Saya nak cuba sekotak dahulu. CARA BELI TOUJOURS ADVANCED COLLAGEN SHOTS:
Hanya whatsapp stokis dan agen berdaftar dan mereka akan bantu anda dan jawab semua soalan yang anda tanya dan uruskan pembelian dan hantar produk sampai ke depan pintu anda. Klik di sini untuk Senarai Penuh Stokis Toujours Advanced.




Semua info lanjut dan testimonial orang lain boleh layari sendiri, www.toujours.com.my :) 
Maceh kerana sudi membaca. Kalau ada produk bagus / produk magik lain kita kongsi lagi!


2 comments:

  1. assalamualaikum...
    tuh dia promo... buat rasa nak cuba jer...hihihi...

    btw... kek nis... drama I left my love in Okinawa bila nak tayang. Promo skit drama tu plis.
    cari2 tak jumpa pun sgt ttg drama tu... hihihi...

    ReplyDelete
  2. Dah try 1 box tp xsmpat ag nk share kat blog..best sgt sbb bgn pagi xpyh susah2 bancuh bgai

    ReplyDelete

No proper ID, no proper comment, down you go the freaking spam drain. Receiving happy vibes!