Friday, July 27, 2012

Capital FM


I want to meet Asha Gill so freaking badlyyy! I love her! She’s the reason why I nak sangat jadi pengacara and travel the world and share it with other people. She does it so effortlessly, dengan kecantikan dan kelembutan dia. Dengan so much knowledge. And guess what? I dah terlepas peluang nak jumpa dia Sabtu, 14 Julai lepas.

 Why why why? Capital FM invited me for Viva La Diva, a day out with powerful women, just pampering and mingling and hari itulah hari yang sama I ada shooting, just shoot me nao. Gigit bibir je tengok timeline, my girlfriends posted gambar-gambar diorang during the day out. Tiba-tiba tengok Izza post gambar dengan voucher Parkson RM500 yang diorang perlu habiskan dalam masa sejam (omg tak mencabar langsung hoi). Itu bearable lagi… TIBA-TIBA ADA POST GAMBAR DENGAN ASHA GILL. HOHHH! I love you Asha Gill, if you ever read this. Please know that you inspire me.

Jomlah tengok gambar event tuh dan harap ada lagi upcoming Capital FM punya event. You hear me, Capital FM??! I listen to you (in the car) so you better listen to me! I want to meet Asha Gill k.





So charming :’) This is when the ladies masak ramai-ramai dekat The Food Studio ambil Chef Paul and Asha Gill kongsi  diorang punya gourmet secrets. Jealousnya T_T

Semua ini right after a long day of fabulousity, semua jadi diva dengan pampering, brunch and shopping.




Silky Hand Treatment of hand massage and hand paraffin at Beauté Library. Hish.




Siap brunch berami-ramai dekat twenty.one tables+terrace, Bangsar Shopping Centre!. AND IS THAT JOANNE KAM?! Nak jumpa dia gakkk!

As icing on cake of my envy, like I mentioned earlier the ladies dapat voucher Parkson RM500 each.


That’s not very nice guys :’(

I feel like I am missing out so much. I love girly bonding time like this. I miss having em with my girlfriends, just pamper diri and catch up. Sambil-sambil mencantikkan diri (pedi and mani or hair treatment). Dengar masalah diorang and bagi support, all this done over good food! Share cara masing-masing tangani isu kehidupan. Ia mematangkan dan memberi ketenangan. Jom tengok, gambar-gambar event kat sini: There's more pictures here : http://www.capitalfm.com.my/divasdayout.php

I rasa semua perempuan perlukan support system. Perlukan tilam untuk diorang jatuh. It could be your family, your partner, your girlfriends. It’s just so much fun (and thrilling) to allocate some time, and arrange some activities untuk you kuatkan this support system. Well, me and my girlfriends tengah plan our island trip, sebab salah sorang kami dah nak kahwin! Tak sabar! Bagi yang rasa susah nak ngam dengan orang atau prefer to handle everything by yourself, there’s always other support system. Like the radio.

Kalau tak tahu lagi, Capital FM is a radio station all about empowering women. The topics yang diorang selalu keutarakan memang best dan dekat di hati sanubari wanita. Their frequency is 88.9FM btw. You can stream them online @ www.capitalfm.com.my or even download their mobile apps at Google Play (Android users) and App Store (iPhone users)!

20 comments:

  1. I like Asha Gill especially masa dia dgn Channel V dulu

    ReplyDelete
  2. Asha Gill is a wonderful woman. Everybody adore her including me...but the dishes photos make me soo hungry...aiiiyakkk!!! 5 hour remaining to eat...auchhh!!

    ReplyDelete
  3. wow asha gill... so jealous ha...hhuhuu

    ReplyDelete
  4. nice blog babe! keep it up! =D followed u already.

    ReplyDelete
  5. it's nice that u look up to Asha. I love her too!:)

    nice post.
    everyone seems absolutely happy in those pictures:)


    http://herbestdiary.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. bestnya tgk blog sis..neway..good luck

    ReplyDelete
  7. sian keknis.. sabar je la.. nanti ada rezeki,boleh jumpa idola keknis

    ReplyDelete
  8. Tak reti masak, tapi minat makan. hehe. jemput singgah. dah setahun berblogging. :)

    http://azarthegilagila.blogspot.com/2012/07/setahun-dah.html

    ReplyDelete
  9. bukan setakat perempuan, lelaki pown kena ada tila kalau jatuh.

    ReplyDelete
  10. u planning for island trip? I keje kat travel agency, & who knows if u brminat dengan pakej i? inbound or outbound, we do hav all around d world.. gimme a call 017-9326099 (Shila)... See ya!

    ReplyDelete
  11. typo..detected hehe "berami-ramai"

    ReplyDelete
  12. typo..detected hehe "berami-ramai"

    ReplyDelete
  13. “Selangkah anak perempuan keluar dari rumah tanpa menutup aurat, maka selangkah juga ayahnya itu hampir ke Neraka."
    Selangkah ayahmu ingin masuk ke Syurga dikau tarik dia ke Neraka. Selangkah lagi ayah menuju ke Syurga dikau tarik dia ke Neraka. Kasihanilah ayahmu.
    Tidakkah dikau sayang dan kasihkan ayahmu??
    Sanggupkah dikau biarkan ayah di Neraka sendirian HANYA KERANAMU??

    ReplyDelete
  14. Love asha gill.

    Do visit :)
    https://www.facebook.com/cliostuffs

    ReplyDelete
  15. omg asha gill! teringat zaman2 sekolah dulu huehuehue

    ReplyDelete
  16. gojes Hanis Zalikha..boleh x bila letak apa² link, set as open in a new window/tab? hehe..sebab, dah syok² baca entry tue bila nak tgk link yg kena attached, entry pun ekut lari..pelis pelis ^^ i really enjoying reading ur blog sweetie!

    ReplyDelete

No proper ID, no proper comment, down you go the freaking spam drain. Receiving happy vibes!