Monday, April 23, 2012

Perfect Comfort, could you be The One?

“Ultra nipis, hiper serap, dan senang dicuci”

Laurier Perfect Comfort, you got me at “senang dicuci”. Sebagai wanita bersih, tulus dan hygienic, tuala wanita yang telah dipakai pastilah mahu dicuci sehabis baik sebelum dibuang. Banyak tuala wanita menawarkan samada kenipisan, penyerapan… tapi tiada lagi yang tipis dan menyerap dan senang dicuci dalam satu pakej. Ha terel tak? Terel tak?

Jadi… hello produk-baru-harus-cuba! Mengapakah ini semua penting buat kita? Baiklah, saya pernah dalam situasi di mana bulan datang mengunjungiku (datang bulan, duhhh), lalu ketiadaan sanitary pad memaksa saya menggodek-godek almari, kot-kot ada lebihan pad belum terpakai dari zaman tok kadok. Kemudian… ada rupanya! Brand tak famous mana mesti masa kat Giant orang bagi sample laju je ambek, pastu campak dalam almari tak pakai pun T_T

Buka-buka plasticnya to find out that it was uhh… big and tebal gila. Bila pakai, pastu rasa macam ada bonjol kat belakang. Macam eh aku nih pakai diapers orang tua ke apa nih, boleh kench dalam ni sekali ke bila tak tahan nanti? Then takpelah, pakai jelah daripada takde, baik bersyukur sekarang. Okay okay. Paaaaaaastu dah pakai setengah hari, dah tak selesa (kan tebal hish) jadi nak buang. PASTU NAK COCI HOISHHH MACAM NAK COCI KARPET BULU BERUANG KUTUB, SUSAH BETUL NAK BERSIH. Cukup.

In a nutshell (wah gituew), I’d be someone who appreciates all ULTRA NIPIS, HIPER SERAP DAN SENANG DICUCI in one package. Laurier Perfect Comfort, you could be The Perfect One for womankind. Mungkin sebab tuh, Fara Fauzana pun pilih The Perfect Comfort :’)

Harga bermula dari RM3.30 hingga RM7.45 jerrrrr! Memang antara yang paling affordable dalam pasaran… maka dia patut tambah tipis, menyerap, senang dicuci dan beli satu kotak terus


Got my hands on em already. Alaaa tak sabarlah nak piyed camni.

I’m sure I got you excited to try it juga kenzzz :P So imma give you chance to get a sample pack and fall in love with it, before you buy the actual thing. This is my first slogan type comment contest hahaha! Jom buat karangan sambung ayat.

"KAO Laurier Perfect Comfort adalah pilihan perfect saya kerana...." (tidak melebih-lebih jumlah perkataannya). Jangan lupa include your email address! 


80 comments:

  1. ...kerana hanis zalikha yg promote bende alah ni...huhu
    (tehfatimahsham@yahoo.com)

    ReplyDelete
  2. KAO Laurier Perfect Comfort adalah pilihan perfect saya kerana.... ianya tipis - mudah saya selitkan didalam handbag untuk dibawa kemana-mana pun... ianya mudah menyerap - saya tak risau ada kesan kebocoran pada pakaian ketika sedang beraktiviti... ianya senang dicuci - lagi lah saya senang hati bila tiba masa membuangnya... ;p

    mail me : ejamaria@yahoo.com.my

    ReplyDelete
  3. Hanis berlakon watak tish dlm memberku hawa ye...tgk semalam...awesome lah^__^

    ReplyDelete
  4. ia memahami naluri wanita yang inginkan kesempurnaan dalam gaya hidup.



    missgjun5@yahoo.com

    ReplyDelete
  5. ia memahami naluri wanita yang inginkan kesempurnaan dalam gaya hidup mereka.


    missgjun5@yahoo.com

    ReplyDelete
  6. Kak Hanis Zalikha yg gojes!!!! Awk ade brlakon dlm cita Memberku Hawa ke?? Mlm td tgk episod 2 klu x silap mcm muka awk je yg jdik model yg cerewet tuh... ooopppssss.... heheheee...

    ReplyDelete
  7. Salam.. Hye Hanis Zalikha yg gojes. Awk ade brlakon dlm cite Memberku Hawa ke??? Mlm td tgk cite tu mcm muka awk plak yg jdik model yg cerewet tuh... Oooooppsss... heheee...

    ReplyDelete
  8. comfort ke??....xpernah cuba...HAHAHA

    ReplyDelete
  9. "KAO Laurier Perfect Comfort adalah pilihan perfect saya kerana ianya ULTRA nipis, HIPER serapan, MUDAH dicuci dan MAMPU dimiliki!"

    haha ^_^

    aisyah.mokhtar@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Hanis...ahkak nampak u dalam member ku HAWA... semalam...cayalah..!!!!

    ReplyDelete
  11. masa akak muda remaja dulu (skrang still muda gak) mmg pakai jenama ni...hehehhe

    ReplyDelete
  12. KAO Laurier Perfect Comfort adalah pilihan perfect saya kerana saya seorang yang sangat mementingkan keselesaan dan kebersihan dikala datang bulan untuk mengelakkan diri dari jadi moody tak tentu pasal.

    sekian.

    gud_elly@yahoo.com

    ReplyDelete
  13. "KAO Laurier Perfect Comfort adalah pilihan perfect saya kerana nipis dan senang dicuci are exactly what I'm looking for. Been using one particular type of sanitary pad for the longest time now. Had a hard time looking for another that would fit me. Guess I've found the perfect one now!"

    aqilarrgh@yahoo.com

    ReplyDelete
  14. KAO Laurier Perfect Comfort adalah pilihan perfect saya kerana ia membuatkan saya selesa sepanjang hari .

    (shahnaz.myusof@gmail.com)

    ReplyDelete
  15. KAO Laurier Perfect Comfort adalah pilihan perfect saya kerana......saya mahu mencuba sesuatu yang baru. I've stick with one brand of sanitary for long time since I haven't seen the real good, best and affordable too. eager to try something new!

    email: gadieordinary@gmail.com

    ReplyDelete
  16. KAO Laurier Perfect Comfort adalah pilihan perfect saya kerana ianya pasti akan membuatkan saya berasa selesa dan yakin sepanjang hari selain memudahkan diri kerana senang dicuci. Taklah 'bulky' bila nak bungkus dan buang kan?

    ^_^

    anonymous_panda@yahoo.com

    ReplyDelete
  17. KAO Laurier Perfect Comfort adalah pilihan perfect saya kerana ultra nipis dan mempunyai daya penyerapannya yang hiper sesuai untuk gadis aktif seperti saya! Yang penting ia senang dicuci. Jimat masa! :P

    http://anamiyaki.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. kao laurier perfect comfort adalah pilihan perfect saya kerana ianya sangat sesuai untuk wanita seperti saya yang sangat menggemari SKINNY JEANS! I am also an active person and since my final exams are just around the corner, i need more time to study! Therefore, since kao kaurier perfect comfort senang dibasuh, Id spend less time in the bathroom memandangkan ianya nipis and mudah dibasuh. Therefore, kao laurier perfect comfort is a must have for a hip and urban girl like you,you,you,you, and me!:)

    feequa


    skiploom_jumpluff@yahoo.com.sg

    ReplyDelete
  19. kao laurier perfect comfort adalah pilihan perfect saya kerana ianya sangat sesuai untuk wanita seperti saya yang sangat menggemari SKINNY JEANS! I am also an active person and since my final exams are just around the corner, i need more time to study! Therefore, since kao kaurier perfect comfort senang dibasuh, Id spend less time in the bathroom memandangkan ianya nipis and mudah dibasuh. Therefore, kao laurier perfect comfort is a must have for a hip and urban girl like you,you,you,you, and me!:)

    feequa


    skiploom_jumpluff@yahoo.com.sg

    ReplyDelete
  20. wahh .. info niu yang bagus nii !! nak gak cuba .. hehek~ ^__^

    ReplyDelete
  21. Malam tadi tengok "Memberku Hawa". Ada Hanis Zalikha lahhhh... :)

    ReplyDelete
  22. "KAO Laurier Perfect Comfort adalah pilihan perfect saya kerana sebagai seorang pelajar saya perlukan pad yang selesa ketika berada dalam kelas dan dapat fokus kepada pelajaran tanpa perlu fikir masalah yang sama setiap bulan. selain itu pada yang cepat & senang dicuci ini sangat-sangat membantu agar saya tidak lewat ke kelas" =)


    ziaries19@gmail.com

    ReplyDelete
  23. HAHA. kite pun pakai ni juga.laurier mmg the best:DD

    ReplyDelete
  24. KAO Laurier Perfect Comfort adalah pilihan perfect saya kerana ianya sangat berbaloi harganya dengan kualiti yang super setanding dengan jenama terkenal yang lain. ditambahkan pula nipis, mudah serap serta senang dicuci..nak nak lagi Hanis Zalikha yang promote (ayat bodek zaman kurun ke-18)...haruslah bagus produk ini...

    ReplyDelete
  25. lupa plak nak bg email address

    suriani_qistina@yahoo.com

    ReplyDelete
  26. KAO Laurier Perfect Comfort adalah pilihan perfect saya kerana saya suka sukan tapi pemalas nak berus and guna clorox nak basuh pad.

    ReplyDelete
  27. "KAO Laurier Perfect Comfort adalah pilihan perfect saya kerana it is recommended by Hanis Zalikha.Done"

    ReplyDelete
  28. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  29. ...kerana ianya senang, releks dan menggagumkan!!! cherssss

    hehehhehe...
    tak smpi 20pth perkataan pun

    permaisuri07@yahoo.com

    ReplyDelete
  30. Ada gel ler hanis...tak suka klu ada tuhh..:)

    ReplyDelete
  31. "KAO Laurier Perfect Comfort adalah pilihan perfect saya kerana...."

    kerana ia sangat selesa dan senang dicuci, tidak lagi perlu risau semasa datang bulan dan tentu sekali ia tidak tebal. Katakan "YA" kepada KAO Laurier Perfect Comfort. :)

    ReplyDelete
  32. KAO Laurier Perfect Comfort adalah pilihan perfect saya kerana
    tentunya tipis dan menyerap dan senang dicuci untuk gadis/wanita masa kini yang sentiasa on-the-go.
    Tiada lagi kesan bonjolan yang menjengkelkan lagi. Inilah pilihan baru saya!!

    ReplyDelete
  33. Eiqa dh bercadang nk beli pad ni .. banyak kbaikan ..

    ReplyDelete
  34. Dah try baru2 ni. :D Sumpah tak rugi. Piyed saye agak heavy. Selalu kene pakai yg overnite hok tebal2 tu, tu pun kene tukar kerap sebab tak selesa. Tapi yg ni memg sangat osem!

    ReplyDelete
  35. KAO Laurier Perfect Comfort adalah pilihan perfect saya kerana menyenangkan kehidupan saya sebagai seorang busy woman, dengan itu mengurangkan moody di kala peod juga kerana tak payah fikir nak guna apa untuk menyental :D boleh gitu?

    cici2107@yahoo.com

    ReplyDelete
  36. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  37. I saw u in Memberku Hawa!!! Is it rite? Cute =)

    ReplyDelete
  38. Please show how to use...

    Deceitful deeds of the educated.

    JOM428 untuk 'bersih & adil' bagi GE13/PRU13 !!

    ReplyDelete
  39. KAO Laurier Perfect Comfort adalah pilihan perfect saya kerana ia sesuai for women or girls on the go....zaman sekarang kan semua org busy. mkn nak cepat, pergi kerja nak cepat...semua nak cepat. Jadi dengan KAO Laurier Perfect Comfort, semua jadi cepat sebab ia senang dicuci.

    noraziramohdyunus@yahoo.com

    ReplyDelete
  40. KAO Laurier Perfect Comfort adalah pilihan perfect saya kerana ia sesuai for women or girls on the go....zaman sekarang kan semua org busy. mkn nak cepat, pergi kerja nak cepat...semua nak cepat. Jadi dengan KAO Laurier Perfect Comfort, semua jadi cepat sebab ia senang dicuci.

    noraziramohdyunus@yahoo.com

    ReplyDelete
  41. KAO Laurier Perfect Comfort adalah pilihan perfect saya kerana ia sesuai for women or girls on the go....zaman sekarang kan semua org busy. mkn nak cepat, pergi kerja nak cepat...semua nak cepat. Jadi dengan KAO Laurier Perfect Comfort, semua jadi cepat sebab ia senang dicuci.

    noraziramohdyunus@yahoo.com

    ReplyDelete
  42. KAO Laurier Perfect Comfort adalah pilihan perfect saya kerana penyerapannya maksimum, kenipisannya minimum! :)

    shikinsylar@rocketmail.com

    ReplyDelete
  43. "KAO Laurier Perfect Comfort adalah pilihan perfect saya kerana.. hidup terasa indah dan yakin..

    shikano00@yahoo.com

    ReplyDelete
  44. KAO Laurier Perfect Comfort adalah pilihan perfect saya kerana Laurier merupakan jenama tuala wanita pertama yang mak belikan bila tahu anak perempuan dia pertama kali datang bulan. Mak terus bertukar menjadi promoter ajar cara pakai tuala wanita. Tsk tsk tsk.

    ReplyDelete
  45. KAO Laurier Perfect Comfort adalah pilihan perfect saya kerana Laurier merupakan jenama tuala wanita pertama yang mak belikan bila dapat tahu anak dia period buat pertama kalinya. Mak terus bertukar menjadi promoter ajar cara cara pakai tuala wanita.

    ReplyDelete
  46. So this is Hanis zalikha. Nice to meet you.

    ReplyDelete
  47. So this is haniz zalikha? nice to blogwalking your thought.*^^*

    ReplyDelete
  48. "KAO Laurier Perfect Comfort adalah pilihan perfect saya kerana...."
    bak kata hanis dia nipis, MUDAH menyerap dan MUDAH dicuci.. Yang mudah tu cap locks menunjukkan betapa saya memerlukan yang cepat serap dan senang sicuci sebab selalu kalau period mesti bocor lepastu nak cuci dlm toilet kampus yg sempit tu sangat menguji jiwa jadi KAO Laurier Perfect Comfort memang patut jadi pilihan saya :)

    email: ellanadjla@gmail.com

    ReplyDelete
  49. KAO LAURIER PERFECT comfort adalah pilihan perfect kerana paling selesa,nipis senang cerita tidak terasa memakai pad n yang paling best sememang nya mudah untuk mencuci.(amirahhafizi@gmail.com)

    ReplyDelete
  50. "Kao Laurier Perfect Comfort adalah pilihan sempurna saya kerana ...."
    K-Kelebihan yang berganda.
    L-Luarbiasa,dulu tebal kini nipis dan sememangnya selesa.
    P-Perfect bagi semua wanita.
    C-Cantik dan yakin itu pasti!

    email: asnitaurus@yahoo.com

    ReplyDelete
  51. KAO Laurier Perfect Comfort adalah pilihan perfect saya kerana dengan teknologi wonder gel ianya tipis, menyerap, senang dicuci dan buat saya rasa bebas.

    Email ; chernozem@bluehyppo.com

    ReplyDelete
  52. kerana dr mula2 bln menjelang tiba sy pakai laurier, apa saja product laurier adalah comfort utk sy ;)

    ReplyDelete
  53. kerana dari mula2 bln menjelang tiba saya pakai laurier, apa saja product laurier comfort untuk saya ;)

    ReplyDelete
  54. KAO Laurier Perfect Comfort adalah pilihan perfect saya kerana ianya memberi kesegaran dan keselesaan sepanjang hari, tidak kira panas mahupun hujan.. :))


    first time wat ayat..hehe.
    allysa_hani@yahoo.com

    :)

    ReplyDelete
  55. KAO Laurier Perfect Comfort adalah pilihan perfect saya kerana ianya memberi kesegaran dan keselesaan sepanjang hari, tidak kira panas mahupun hujan.. :))


    first time wat ayat..hehe.
    allysa_hani@yahoo.com

    :)

    ReplyDelete
  56. tapikan..bukan kalo ade gel,susah nk cuci ke?huhu

    ReplyDelete
  57. KAO Laurier Perfect Comfort adalah pilihan perfect saya kerana saya nak rasa perfect walaupun tengah piyed. Mekasih :)

    reena_onn@yahoo.co.uk

    ReplyDelete
  58. KAO Laurier Perfect Comfort adalah pilihan perfect saya kerana nipis, selesa, serapan yang tidak bocor dan sangat mudah dicuci.

    ReplyDelete
  59. KAO Laurier Perfect Comfort adalah pilihan perfect saya kerana tiada jenama tuala wanita yang lain sepantas kilat daya penyerapan KAO Laurier Perfect Confort!

    amalinadia@yahoo.com

    ReplyDelete
  60. KAO Laurier Perfect Comfort adalah pilihan perfect saya kerana tiada yang lebih indah dari hari datang bulan yang seperti hari tiada bulan :P

    hehe ni emel saya
    ro_lianey2k@yahoo.com

    ReplyDelete
  61. ni khas utk golongan hawa je ni...hehee
    http://zubir5588.blogspot.com/2012/04/hanya-daftar-dan-volkswagen-golf-tsi.html

    ReplyDelete
  62. KAO Laurier Perfect Comfort adalah pilihan perfect saya kerana ia nipis, mudah menyerap, senang dicuci dan murah pulak tu.

    Saya mesti pilihhhhhh! Eh?

    quzerrz@yahoo.com

    ReplyDelete
  63. u know, produk camnie ta bagus sbb dia kitar semula.so barang kitar semula nie mmg byk la chemical n side effects nyer, mcm minta dengan senang nk servik cancer, so better la u guna produk pad herba, even mahal tapi selamat. bila u pakai, perggghh, sejuk semacam je.

    "Moga moga tak jumpa douchebag.".

    ReplyDelete
  64. KAO Laurier Perfect Comfort adalah pilihan perfect saya kerana saya adalah pengguna TEGAR laurier! :)
    nupps_91@yahoo.com

    ReplyDelete
  65. Hi Hanis
    I know this is kinda weird for me to ask you this, but, at the Malaysian Dreamgirl audition, they kinda make you choose between 'possessive boyfriend' and carreer, how did you feel?
    *you hv to approve this comment before it appear to public, right? so its totally fine if wanna ignore this. :)

    ReplyDelete
  66. tapi kan kalo gel senang ke cuci?

    ReplyDelete
  67. salam

    x pernah cuba brand ni nk komen pun x pandai, masih setia dgn libress,,,hehe

    ReplyDelete
  68. haha tak saba nak piyed. -_-“ err

    ReplyDelete
  69. "KAO Laurier Perfect Comfort adalah pilihan perfect saya kerana...."

    kerana ia sangat selesa dan senang dicuci, tidak lagi perlu risau semasa datang bulan dan tentu sekali ia tidak tebal. Katakan "YA" kepada KAO Laurier Perfect Comfort. :)


    chinen_love@yahoo.com

    ReplyDelete
  70. KAO Laurier Perfect Comfort adalah pilihan perfect saya kerana ia menjaga kewanitaan dan poket saya..
    munirah_chiky@yahoo.com

    ReplyDelete
  71. tak sabar nk piyed tuh,ayat tuh kelakar lah! haha

    ReplyDelete
  72. KAO Lauriel ni memang yg terbaik..rasanya memanh Hanis Zalikha yg dlm citer memberku HAWA tu..

    ReplyDelete
  73. Perfect Comfort adalah pilihan saya

    ReplyDelete
  74. alahai hanis, ade lg ke x offer nih ;p

    KAO Laurier Perfect Comfort adalah pilihan perfect saya kerana ianya boleh muat dlm wrislet saye,hik3..aci? bkn sng weh pad nk muat dlm wrislet!

    zmarlia@yahoo.com

    ReplyDelete
  75. "KAO Laurier Perfect Comfort adalah pilihan perfect saya kerana...."

    kerana ia sangat selesa dan senang dicuci, tidak lagi perlu risau semasa datang bulan dan tentu sekali ia tidak tebal. Katakan "YA" kepada KAO Laurier Perfect Comfort. :)


    email: chinen_love@yahoo.com

    ReplyDelete
  76. Tapi selalunya pad yg ultra nipis mesti ada gel. Klau mcm tu, tak da la senang mana pun nak cuci...

    ReplyDelete

No proper ID, no proper comment, down you go the freaking spam drain. Receiving happy vibes!