Monday, November 26, 2012

Gosok mata.

Masa Berita Harian umum senarai pencalonan awal untuk ABPBH, ada orang tweet beritahu. Masa itu belum keluar surat khabar lagi, baru live update dekat Facebook. Saya mintak snapshot, saya mintak link. Wow, memang bukan gurauan kasar. Memang realiti *sambil sentuh skrin laptop, jari-jemari menyusur ke bawah, mata kebil-kebil*. Memang nama Hanis Zalikha tersenarai untuk Anugerah Pengacara TV Wanita Popular. Gila besssssssst. Thoughtful sangat Berita Harian untuk selitkan nama saya sekali di nombor 8. Memang baru pencalonan awal saja. Tapi biarlah dia ni nak excited sekejap. Mungkin ini je pun tahap yang dia boleh excited. Beri laluan atas excitement ini.

Bila tengok mekanik ABPBH baru paham yang Top 5/menang cuma possible untuk orang yang sedia popular, orang yang ada fanclub untuk buat gerak-gempur, orang yang namanya memang familiar (kalau taktau nak vote siapa, just tick a name you know, camtu), orang yang mampu garner offline votes. Dah nampak dah bayang impossible di situ.

Tapi thanks Berita Harian sebab sudi. Terima kasih untuk memori ini. Kalau korang sudi gak, tarikh tutup voting adalah hujung December, sebulan je pun lagi. Pengundi boleh menang Samsung Galaxy Tab and iPod Touch oh. Kumpul borang dari Berita Harian banyak2 baru pos bila nak dekat tarikh tutup untuk jimat setem LOL.


Hmm.




Wow tulisan Tuhan akan jalan cerita saya. Tak pernah imagined dikarang sebegini.


14 comments:

  1. definitely will vote for hanis !! tahniah !! :D

    ReplyDelete
  2. woahhhhhhhhhhhhhhhhhhh tahniah!!! wajib vote hamis punye!! 40k follower hamis bsedia vote utk hamis :D

    ReplyDelete
  3. Tahniah Hanis! Kita nak voteee awak! Ni berkat keje ikhlas! Hihihihi

    ReplyDelete
  4. Hebat!!! I've been your silent reader for 2 years and this so far i think is a big break for u and ur career. Congrats Hanis!!

    ReplyDelete
  5. wah..x sangka..dh makin menghampiri zaman-zaman mendaki kegemilangan populariti dah ni..gud luck

    ReplyDelete
  6. congaratulation....
    XD

    p/s : omedetou~~ omedetou~~

    ReplyDelete

No proper ID, no proper comment, down you go the freaking spam drain. Receiving happy vibes!