Thursday, November 1, 2012

Sunsilk New Range!


Sunsilk ada range shampoo yang baru! Bagi yang suka mencuba/tidak cukup puas hati dengan produk yang sedang dipakai, ini adalah perubahan yang berbaloi untuk anda jalani sebab Sunsilk khususkan this new range untuk rambut yang tak terurus dan senang penyek/kurang bermaya/rupa kucing kena hujan kuyup. Biasanya memang lepas set2 dari rumah nak pergi kerja, sure rambut gemilang, tapi throughout the day, lagi-lagi dah masuk tengahari, rambut pun dah tak semegah. Begitu juga dengan yang bertudung, tudung cantik warna ceria dengan lilitan Youtube tutorial, tapi bile buka tudung, boleh nampak dan diri sendiri pun rasa tak best sebab kusam/penyek/tak bermaya.
Sedar tak, bagaimana rupa kita untuk hari itu, begitulah perasaan kita untuk hari itu. Bangun pagi feeling2 cantik lagi gorgeous, mesti mood baik macam nak goreng cekodok pisang banyak2 bawa pergi office dan distribute. Kalau bangun pagi muka dan rambut horror, mesti nak mengamuk tak puas hati kat semua orang yang tak bersalah. Tak bestlah camtu. Dahlah tengah buruk rupa, perangai pun sama naik keburukannya. Atasi dan tangani masalah rupa anda dan uruskannya dengan produk yang betul.
Say no to afternoon hair slump! Sunsilk keluarkan product Sunsilk Smooth and Manageable dan Sunsilk Nourishing Soft & Smooth khas untuk atasi permasalahan berbangkit terhadap mahkota wanita!
Setiap jenis dirumus dengan minyak-minyak asli. Untuk Sunsilk Nourishing Soft & Smooth ada minyak Moroccan Argan Oil, Almond Oil, Coconut oil, Camellia oil and Babbasu oil! Sunsilk Smooth & Manageable ada Moroccan Argan Oil, Almond and Coconut, Jojoba oil dan Olive oil!




Kini rambut anda tidaklah bersepah dan menyedihkan bila tiba masa anda mahu nikmati good times! Sempena campaign ini, Sunsilk nak tahu apa yang anda suka buat sebagai ‘good times’ dari pagi sampai malam, dan mereka mahu hadiahi anda good times, mengikut pilihan masing-masing! Senang saja caranya, ha yang kat office tengah guna FB tuh, manfaatkan sekarang! LOL.





Submit, dan tunggu! Itu sahaja, tak makan tenaga/masa/wang ringgit punz. Klik http://www.facebook.com/SunsilkMalaysia dan sertai sekarang! Sebelum 7 Nov, cepat!

2 comments:

No proper ID, no proper comment, down you go the freaking spam drain. Receiving happy vibes!