Sunday, February 17, 2013

T-Shirt & Mug Printing Murah Cantik


Hello! Waktu saya buat projek untuk anak-yatim, Kerajaan T-shirt telah tampil sebagai penaja tshirt untuk team keluarga dan sahabat handai saya, juga tshirt kenangan buat adik-adik saya di Rumah Siraman Kasih! Keknis rindu adik-adik Keknis! 

Jadi moleklah kiranya saya dapat berbicara dan memaklumkan kepada para pembaca yang dikasihi tentang produk dan servis KerajaanTshirt.com .

KerajaanTshirt.com adalah satu jenama untuk perkhidmatan servis printing tshirt dan cenderahati, baru saja diwujudkan pada September 2012. Walaupun jenama masih baru, team mereka sudah berpengalaman lebih dari 10 tahun (sejak dari bangku sekolah lagi! Ecewah masing-masing...) dalam industri tshirt dan cetakan.


Showroom.

HQ mereka terletak di Jalan Keluli Am7/ Am,Seksyen 7, Shah Alam dan kilangnya terletak di Jalan Pisang, Meru, Klang. Production semuanya IN HOUSE ! Hebak mu...


HQ mereka di Seksyen 7, Shah Alam

Kepakaran mereka adalah menghasilkan silkscreen printing, CMYK, heat press, heat transfer,embroidery dan tshirt custom made. Sebanyak 80 % tempahan daripada online, datangnya dari seluruh Malaysia.



Production Tshirt peminat Erra Fazira dari Karangkraf.


Printing t-shirt lebih dari lima warna, bagi je kat abang meh!


Antara cetakan tshirt yang dapat permintaan tinggi woot woot!

KerajaanTshirt.com juga  menyediakan penghantaran menggunakan bas express (yup! Anda baca dengan betul) ke Semenanjung Malaysia dan Pos Laju ke Sabah dan Sarawak. Jadi bukan satu masalah besar untuk anda-anda yang berada di luar kawasan Lembah Klang untuk membuat tempahan dengan mereka kerana penghantaran disediakan.

Untuk pengetahuan anda, mereka juga kerap menerima tempahan dari Kelantan, Kedah, Perak dan Sabah. Ada yang tak pernah berjumpa face to face dengan customer pun, hanya melalui online !




Kebanyakan tempahan yang diterima adalah dari pihak Kementerian, parti politik, Syarikat- syarikat swasta, sekolah dan universiti, individu seperti artis, politician,ustaz, penulis buku dan banyak lagi.

Dengan memiliki lebih daripada 10 orang staf, mereka mampu menerima tempahan sekurang- kurangnya 3000 pcs sehari. Nice. Takdelah lambat siap!





Sebarang pertanyaan/ tempahan boleh like page mereka di www.Facebook.com/tshirtprintmurah, laman web rasmi www.KerajaanTshirt.com dan emel di KerajaanTshirt@gmail.com dan TshirtMalaya@gmail.com.

Kepada mereka yang berminat untuk menjadi agen, boleh rujuk link di sini www.kerajaantshirt.com/Agen





SEMOGA MURAH REZEKI, KERAJAANTSHIRT.COM ! TERIMA KASIH!


7 comments:

  1. owh tenks for sharing...insyaa Allah boleh tempah kat situ..hehe

    ReplyDelete
  2. hanis..penghantaran melalui bas express? am i seeing correctly?

    ReplyDelete
  3. Where did you buy the mug ? I'm looking for plain white mugs that's below rm 2 (I need 87 mugs) for my school's hari guru doorgift . Please help .

    ReplyDelete
  4. Can I please know where can I find a plain white mug that costs cheaper than rm2 ? I need 87 mugs for my school's teacher's day . Please help me .

    ReplyDelete
  5. Where did you buy the mug ? I'm looking for plain white mugs that's below rm 2 (I need 87 mugs) for my school's hari guru doorgift . Please help .

    ReplyDelete
  6. mintak quotation lambat respon...telefon tak angkat macam mane nie

    ReplyDelete
  7. Mintak quotation lambat respon...telefon tak angkat...

    ReplyDelete

No proper ID, no proper comment, down you go the freaking spam drain. Receiving happy vibes!