Wednesday, October 10, 2012

Confident and Fresh

Kalau kena pilih satu gambar yang anda kelihatan paling segar dan yakin, gambar mana yang anda pilih? Fuish, godek punya godek dapat pun sekeping! Segar dan yakin…



This should be it. Kenapa segar dan yakin? Sebab wangi, bersih dan berani. Bersih, memang bersih. Ini diambil pada waktu pagi. Lepas mandi, terus siap menuju ke Fa Yuen Sneakers Street. Nampak tak kesepetan mata itu. Memang awal pagi, kebanyakan kedai belum buka lagi. Wangi, haruslah wangi. Mandi satu badan, lepas mandi spray perpiyum. Kalau busuk mesti tak jadi konfiden dan fresh. Dan lastly, berani. Sebenarnya ini masa hari terakhir shooting Mad Markets di Hong Kong, penggambaran sudah selesai semalamnya, tapi flight petang. Production team nak bermalas-malasan kat hotel, taknak teman pergi sneakers hunting, jadi saya dan Syira (loveable and fun PA of my producer) tekad untuk pergi sendiri dan explore sendiri streets of Hong Kong! Kami tahan teksi (tahan teksi beb, bukan suruh hotel callkan, masa tuh dah tak cukup cash nak bayar extra charge LOL). Arahkan cab driver suruh pergi Fa Yuen Street (dalam pada tak cakap Cina, masih confident habis!), pusing cari money changer (sempat lagi compare rates dekat few places sebelum finally convert wang hewhewhew), lastly pusing cari kasut. Mission accomplished, dapat sepasang! Anything is possible when you’re confident and fresh.





 Tengok teksi ini pun konfiden dan fresh tau! Siap ada fresh flowers, wangi semerbak duduk dalam nih. (Kat sini bunga segar banyak, ada satu street yang jual bunga segar semata-mata and sangat murah, Flower Market).


Kenapa pentingnya gambar konfiden dan fresh tadi? PENTING KALAU KORANG NAK MASUK CARIAN GADIS KONFIDEN KOTEX FRESH KAT FACEBOOK! Nampak tak Hawa dengan Kay kesayanganku (MemberkuHawa, TV3) kat poster tuh? Kalau terpilih untuk top30, dapat pergi Kotex bootcamp dengan diorang ;) 



Senang sangat! Hanis pun dah join sebenarnya. Tapi oops kena gambar posing 'V' ler pulok... 


Upload gambar paling konfiden dan kreatif tapi dengan pose ‘V’! Kemudian nyatakan kenapa kita Gadis Konfiden Kotex Fresh. Simple sangat! My slogan pun simple! Teehee! Join contest di sini, http://www.facebook.com/iknowmovement/app_295919667181826 !

Lepas tu, jangan lupa bagitaw kat semua orang untuk undi gambar kita supaya kita dapat pergi boot camp dia yang dekat Club Med, Cherating tu (hanya 30 orang akan terpilih) yang akan mengetengahkan topic kecantikan, kesihatan, keyakinan diri, dan V-zone care! Dapat tips daripada celebrities dan experts! Jom lah kalau nak dapat ramai kawan baru kat bootcamp nanti. Pastu ada cash prizes up for grab ;)

Inilah revolusi V-zon dibawakan kepada anda oleh Kotex Fresh Plus Liners. Pantyliner pertama yang terbukti membantu melindungi V-zon anda!


18 comments:

  1. rasenye u pakai ape pon nampak konfiden je kot.

    ReplyDelete
  2. i use the same too!! and always feel confident

    ReplyDelete
  3. Post ni konpiden habis.. Hahah..

    ReplyDelete
  4. tulang pipi show off ..

    ReplyDelete
  5. adik hanis yang comel, yupsi mmg fresh sangat. dan if nak jaga dr dalaman boleh lah amik alfalfa, if tak mo mkn sayo alfalfa boleh ambil tablet saje. berkesan, will feel fresh all da time.

    http://welovesusuibu.blogspot.com/2010/04/ibu-susukan-monyet.html

    ReplyDelete
  6. Mmg nmpk sgt freshhhh..gud job hanis

    ReplyDelete
  7. hanis yang manis, saye dah pun vote utk awk.. i really adore ur skin!

    ReplyDelete
  8. nk jugak berjalan smbil muka comel mcmtu sbnrnya.. heee

    ehhh... laki bleh join x contest tu.. hahahaha...

    ReplyDelete
  9. honestly..pic haniss nmpak natural,fresh..good luck girlll :D

    ReplyDelete
  10. Semoga hatimu seindah parasmu....insyallah..

    ReplyDelete

No proper ID, no proper comment, down you go the freaking spam drain. Receiving happy vibes!