Tuesday, April 1, 2014

Fesyen Meletop

Antara benda paling best yang Keknis buat sepanjang kerjaya Keknis, inilah dia, make over kan orang! Segmen Keknis iaitu segmen Fesyen Meletop di Astro Ria setiap hari Selasa jam 10malam adalah salah satu segmen tersayang dalam rancangan Meletop hosted by Neelofa dan Nabil. Sebab dalam segmen ini ramai yang submit entry apabila mereka bermasalah dari segi keyakinan diri dan pemakaian. Best gila dapat tolong orang dan sponsor (baju/salon/beg etc) yang masuk pun semua best-best! Kalau korang ikuti segmen ini, tengok ekspresi diorang lepas mendapat makeover, its so priceless dan paling best bila mereka sungguh-sungguh menghargai effort Keknis dan Team Fab Meletop, walaupun dialog diorang tak berapa lancar dan scripted sebab diorang camera shy.

Kalau korang belum pernah tengok segmen Fesyen Meletop, Keknis sertakan beberapa klip Youtube yang ada. Cuba usha dan semoga korang menjadi pengikut tegar segmen ini! More wonderful life-changing makeovers to come! Yang paling cute, samada diorang akan submit sendiri entry untuk mendapat makeover atau kawan / sepupu-sepapat yang tolong submitkan, amboi entah-entah dia pun perlu di-makeoverkan LOL so sweet.

Segmennya pendek tapi impak yang terkesan dekat hati Keknis is beyond words. Diberitahu ada yang selalu kena buli sebab tak bergaya. Takde keyakinan diri nak mula berubah cara pemakaian, tapi once diberi sentuhan oleh Team Fab Meletop, diorang realise their strength. Sometimes diorang tak sedar rupanya muka dia cantik kalau rambut tak asyik ke depan, rupanya bentuk badan sesuai kalau nak pakai dress, rupanya warna-warna yang teringin dipakai selama ini sesuai dengan kulit sawo matang, rupanya handsome kalau kurangkan pakai animal prints. Kan. I LOVE MY JOB.









dan baaaaaanyak lagi! Nantikan segmen Fesyen Meletop dalam rancangan MELETOP setiap 10malam Selasa di Astro Ria! Have fun watching!


*siapa nak sertai boleh email butiran diri beserta gambar di alamat mynameisellma@gmail.com atau wechat saja id ELLMV_RHVMVNS . Selamat mencuba dan ingat, dare to dream!

12 comments:

  1. Teringin sangat keknis nak di makeover tapi iollsss penyegan la plak..hancur msnah hrapan

    ReplyDelete
  2. Hanis, mana u dapat the kimono cardi @ top for syafrini session tu? Pls pls pls advise...fm plain to d prints dua2 lawa giler!thanks

    ReplyDelete
  3. hanis mana u dapat d kimono cardi / top masa segmen syafrini tu?cantik gilerrrr ...! Pls pls advise. Thanks!

    ReplyDelete
  4. ain was soooo cute , nak balik tadika balik kalau ada cikgu bergaya comel mcm tu

    ReplyDelete
  5. pernah tgk hari tu sekali..kelakar pun ada,haha..when u put passion on ur job,gudluck Keknis..

    ReplyDelete
  6. Saya pun teringin nak di makeover...

    ReplyDelete
  7. Saya pun teringin nak di makeover...

    ReplyDelete
  8. Saya pun teringin nak di makeover kan...

    ReplyDelete
  9. Saya pun teringin nak di makeover...

    ReplyDelete
  10. Besnye kalau dpt di make over...huhu...

    ReplyDelete

No proper ID, no proper comment, down you go the freaking spam drain. Receiving happy vibes!