Wednesday, November 25, 2009

Satu petang bersama mereka

Sebelum mula scrollshow, nak cerita pasal gambar ini yang sumpah lawak. Sebab tengah posing-posing, tiba-tiba emak nak lalu terus dua-dua, I dan Alisya muka masam dan Imran berjaya candid haha. Nampak sangat in between gambar tak senyum sebenarnya haha.

Inilah dia, Ahmad Imran.





Terima kasih Imran sebab buat Kakak Hanis bangga. Terima kasih banyak-banyak.

44 comments:

  1. mkn kat mana ni hanis?? nampak food sgt awesome!!

    ReplyDelete
  2. gambar2 tu semua nampak oldies.. ingatkan gambar2 lama.. anyway, cantik..

    ReplyDelete
  3. Congratz Iman n COngratz Hanis kerana beri sokongan yang tak berbelah bagi kat adik tersayang.

    http://eyriqazz.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. congrats imran ...

    **baru pasan kt entri u yg lps² nama alisya sejibik cam nama my doter. tp i pgl sarah =)

    ReplyDelete
  5. hanis..ni restoran kat mana..mcm lazat je makanan tuuu....

    ReplyDelete
  6. lahai...tgk maknan terliur lak..hiihi

    ReplyDelete
  7. Hanis,
    Kat mana nih? Nak pi sana jugak ;-)

    ReplyDelete
  8. syami, aku tawu ko tengah bace blog nie, heee

    ReplyDelete
  9. hanis ,nak tanye kt mane u mkn tu ekk..cam lazat gile la eskem yg ade stoberi tuh,,

    ReplyDelete
  10. that burger sure looks fine.. fine delicacy it is...

    tell me! tell me where it is...

    ReplyDelete
  11. dimanakah tempat ini? oh sungguh sedap..

    ReplyDelete
  12. ni hanis blanja mkn sbb imran dpt 5A ke?=)

    ReplyDelete
  13. hye hanis. ni kt kedai ape eh? would like to try someday. =)

    ReplyDelete
  14. best nye..
    makan kat mna tuh hanis?

    ReplyDelete
  15. nampak sedap la dessert dia...
    hanis kat mana u makan nie???
    mau2 tau...
    and congrates to your brother

    ReplyDelete
  16. celebrate adik ek???
    cngrate to ur brother...

    ReplyDelete
  17. Jom join Blog4FT Blog Contest dan menangi Peugeot 308! http://www.blog4ft.com/

    ReplyDelete
  18. sedapnye.... katne nih?? lapooo... anyway congrats for ur lil' bro sista..

    ReplyDelete
  19. leh tahu sape hanis ni? artis ke, model ke, chef ke...nampak mcm famous je..heee maafla x mengenali dan ingin tahu..

    ReplyDelete
  20. congrates utk adik hanis. congrates juga utk family..

    ReplyDelete
  21. Tahniah buat Imran
    muka imran cam hanis laaa

    ReplyDelete
  22. Adik beradik yang comel, kim slm kat Imran yaa Hanis.
    :D

    ReplyDelete
  23. di manakah anda makan?truffle itu nampak sedap..

    ReplyDelete
  24. jap jap jap jap. Tu mesti Death by Iced Chocolate kan kan kan hahahaha

    ReplyDelete
  25. Nak tahu jugak makan2 itu kat mana....sudah terliur :-D

    Btw...congrats to imran coz dpt 5A!

    ReplyDelete
  26. haha.
    salam aidiladha.

    comelnye candid...

    hek3.

    xoxo
    i pakcik zharul and miley cyrus ;)

    ReplyDelete
  27. best sungguh chocolate sundae kat delicious

    ReplyDelete
  28. muka imran tu sebijik dgn ur mum :)
    oh that boy pki checkered tu sgt comel!

    ReplyDelete
  29. hai hanis.. want to ask u where do buy ur grey cardigan n how much is it? :)

    ReplyDelete

No proper ID, no proper comment, down you go the freaking spam drain. Receiving happy vibes!